Techmar Sp. z o.o.

• Zdjęcie 3/11 - Techmar Gdańsk 2
  • Zdjęcie 4/11 - Techmar Gdańsk +8 1

O nas

Kompleksowe wykonawstwo systemów HVAC. Kilkaset zrealizowanych projektów w Polsce i w Niemczech dla największych korporacji, fabryk, małych i średnich przedsiębiorstw, deweloperów oraz instytucji. Wieloletnie doświadczenie, najwyższa jakość.
Nasza firma powstała w 2005 roku, bazując na wieloletnich doświadczeniach w branży budowlanej sięgających jeszcze lat 90. Konsekwentnie realizowana strategia rozwoju, ekspansja na rynku krajowym i międzynarodowym, stworzenie grupy kapitałowej – to wszystko sprawiło, że Techmar Sp. z o.o. jest dzisiaj wiarygodnym i solidnym wykonawcą systemów HVAC. Zaufało nam wiele polskich i zagranicznych firm, dla których wykonaliśmy kilkaset realizacji.
Efekty naszej pracy można zobaczyć w całej Polsce oraz w Niemczech, gdzie realizowaliśmy zlecenia we wszystkich bundeslandach. Wykonywaliśmy kompleksowe systemy HVAC m.in. w halach wystawienniczych i magazynowych, zakładach produkcyjnych, biurowcach, lokalach usługowych i budynkach mieszkalnych, w bibliotekach, uczelniach wyższych, szpitalach, klinikach, szkołach, bankach, hotelach, na lotniskach oraz w wielu innych miejscach.
Pracujemy we wszystkich obiektach budowlanych realizując najtrudniejsze projekty. Specjalizujemy się m.in. w kompleksowym wykonawstwie systemów wentylacji bytowej, technologicznej, gastronomicznej i oddymiania, klimatyzacji, chłodnictwa oraz systemów grzewczych. Wykonujemy prace na wysokościach z podnośników, instalujemy potężne centrale dachowe, spawamy pod RTG. Posiadamy certyfikat Urzędu Dozoru Technicznego w zakresie rozporządzeń UE dotyczących postępowania z substancjami kontrolowanymi i fluorowanymi gazami cieplarnianymi.
Nasi pracownicy to fachowcy z wieloletnim doświadczeniem, posiadający wszelkie wymagane uprawnienia gwarantujące najwyższą jakość realizowanych prac. Wszyscy jesteśmy zorientowani na cele, pomagamy sobie i dbamy o dobrą atmosferę pracy, aby wspólnie cieszyć się z osiąganych sukcesów. Sukcesywnie powiększamy nasz zespół. Załogę Techmar Sp.z o.o. tworzy obecnie ok. 100 pracowników z całej Polski - inżynierów instalacji sanitarnych, kierowników robót, kierowników montażu, brygadzistów, instalatorów, monterów i spawaczy. Za kompleksowe kierowanie firmą, w tym przede wszystkim za realizację harmonogramów i najwyższą jakość realizacji zleceń odpowiada kadra zarządzająca Techmar Sp. z o.o.. Współpracujemy także z firmami naszej grupy oraz innymi podmiotami branży budowlanej.
Główną siedzibą naszej firmy jest Gdańsk – miasto, z którym związana jest nasza historia. Centrala Techmar Sp. z o.o.. znajduje się przy ul. Marynarki Polskiej 100 tuż przy Centrum Wystawienniczo-Kongresowym AMBEREXPO Międzynarodowych Targów Gdańskich. W 2011 roku otworzyliśmy oddział w Berlinie koordynujący zlecenia na rynku niemieckim.
Ciągły rozwój i nowe wyzwania – to wszystko sprawiło, że osiągnęliśmy najwyższą europejską jakość oraz zyskaliśmy uznanie na rynku budowlanym w Polsce i za granicą. Dzięki temu wypracowujemy obrót na poziomie 20 milionów złotych rocznie. W 2017 roku otrzymaliśmy nagrodę miesięcznika FORBES „dla najdynamiczniej rozwijającej się firmy” w województwie pomorskim. Od tej pory szczycimy się tytułem Diamentu FORBESA 2017.